CABカードモバイル決済ができない
(English below)
S.RIDEアプリに登録ができない場合
CABカードモバイル決済に申込みをしていない
CABカードを既にお持ちの場合でも、CABカードモバイル決済には別途お申し込みが必要です。まだお申し込みではない、または、不明な場合は、所属企業のCABカード取りまとめご担当者様より日立ソリューションズ・クリエイトへお問い合わせください。
複数のS.RIDEアカウントに同一CABカード番号を登録しようとしている
1つのCABカードに対して、S.RIDEへ登録できるのは1アカウントまでとなります。すでにS.RIDEの別アカウントで対象のCABカードを紐づけしている場合は、そちらを解除してからご登録いただくか、別のCABカードをご登録いただきますようお願いいたします。なお、CABカードの管理については所属企業の取りまとめご担当者様へお問い合わせください。
登録用の暗証番号を複数回間違ってロックがかかってしまった(暗証番号がわからない)
CABカード発行元の日立ソリューションズ・クリエイト社に解除申請を行ってください。詳しくは所属会社のCABカード管理部門ご担当者様へお問い合わせください。
S.RIDEアプリに登録済みだが、使用できない場合
有効期限切れ
ご登録いただいているCABカードの有効期限が切れている可能性があります。その場合は、一度現在の紐づけしているCABカードを削除いただき、改めて新しい有効期限にてご登録ください。
S.RIDEプレミアムに登録している場合は、一度S.RIDEプレミアムの更新停止をしてからご登録ください。(詳しくはこちら
与信残高不足
クレジットカードと同様に与信残高不足の場合は決済ができません。
ご不明点がありましたらS.RIDE法人サービスデスクまでお問い合わせください。
CAB Card mobile payment is not available.
If you are unable to register for S.RIDE.
Not registered for CAB Card Mobile Payment.
Even if you already have a CAB Card, you need to apply for CAB Card Mobile Payment separately. If you have not yet applied, or if you are unsure, please contact Hitachi Solutions Create from the person in charge of CAB Card integration at your company.
You are trying to register the same CAB Card to multiple S.RIDE accounts.
Only one account can be registered to S.RIDE for one CAB card. If you have already linked your CAB card to another S.RIDE account, please deactivate that account before registering or register another CAB card. Please contact the person in charge of the management of CAB cards at your company.
The PIN for registration has been incorrectly locked multiple times. Or I don't know my PIN.
Please apply for the cancellation to Hitachi Solutions Create, the issuer of the CAB Card. For details, please contact the person in charge of the CAB Card Management Department at your company.
If you have already registered for S.RIDE but cannot use it.
Expired.
The CAB card you have registered may have expired. In this case, please delete the current CAB Card and register a new one with a new expiration date.
If you have registered for S.RIDE Premium, please stop renewing S.RIDE Premium once before registering.
Insufficient credit balance
As with credit cards, if your credit balance is insufficient, you will not be able to make a payment.
If you have any questions, please contact S.RIDE Corporate Service Desk.