注文のキャンセルはできますか?
(English below)
配車注文後、お迎えの車両が確定してからもキャンセルが可能です。
ただし、「すぐ呼ぶ(即時配車)」「予約配車」ともに配車確定後のキャンセルが所定の回数以上に行われると、一時的にアカウントがご利用できなくなりますのでご注意ください。
また、キャンセル料がかかる場合があります。
注文キャンセルの手順
S.RIDEアプリを起動する
注文しているタブを押す(「いますぐ呼ぶ」や「予約・空港」)
メッセージ(または「新着あり」)を押す
注文キャンセルを押す
なお、乗車後は一定時間経過すると注文キャンセルボタンは押せなくなります。
Can I cancel my request for the dispatch of a taxi?
After placing a car dispatch order, you can cancel the order even after the vehicle to be picked up has been confirmed.
However, please note that your account will be temporarily unavailable if you cancel more than the prescribed number of times after the vehicle dispatch is confirmed for both "Ride (Call Now)" and "Reservation Dispatch".
In addition, a cancellation fee may be charged.
Order Cancellation Procedure
launch the S.RIDE application
press the tab on which the order is placed ("Call Now" or "Reservation/Airport")
Press "Message" (or "New Arrivals")
Press "Cancel Order"
Note that the order cancel button cannot be pressed after a certain period of time after boarding.